Lørdag klokken 9 blev frivillige brandmænd fra Broager og Egernsund sendt til affaldsdeponiet i Skodsbøl og der kom også mandskab fra stationen i Sønderborg.
“Der var ild i noget affald, men personalet på stedet var en god hjælp og efter et par timer kunne vi køre hjem igen”, siger indsatsleder Henrik Jacobsen til Nært & Nyt.


