Brand på affaldsplads

Brand på affaldsplads
Arkivfoto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Lørdag klokken 9 blev frivillige brandmænd fra Broager og Egernsund sendt til affaldsdeponiet i Skodsbøl og der kom også mandskab fra stationen i Sønderborg.

“Der var ild i noget affald, men personalet på stedet var en god hjælp og efter et par timer kunne vi køre hjem igen”, siger indsatsleder Henrik Jacobsen til Nært & Nyt.

Læs også...  Indbrud i en båd

GÅET GLIP AF .. ?