Godt 50 gæster havde lørdag aften købt buffet og nød den gode mad på Nørherredhus og efter middagen stod den på god bluesmusik med Kenn Lending Blues Band.
”Vi havde placeret gæsterne ved langborde og det virkede fint”, siger restauratør Klaus Græns til Nært & Nyt. Han fortæller videre, at han vil overveje, om Nørherredhus skal have flere arrangementer med spisning og musik.
Gæsterne nød maden, musikken og den gode stemning.
Kenn Lending Blues Band har spillet som backing band for en række udenlandske bluesmusikere.


