Færgen mellem Als og Fyn er gået på grund

Færgen mellem Als og Fyn er gået på grund
Alslinjens færge. Arkivfoto · af: Bo Bach
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Færgen mellem Bøjden og Als er torsdag morgen gået på grund ud for Bøjden Havn på Fyn.

På grund af uheldet er alle afgange til og med klokken 16 aflyst, oplyser TV2.

Det vides ikke, hvor lang tid det kommer til at tage at trække færgen fri.

Læs også...  Beredskabet rykkede ud til forurening

GÅET GLIP AF .. ?