SIND Folkekøkken Nordborg inviterer til fællesspisning på torsdag – og deltagerne mødes i Nordborg Kirke klokken 16:45, hvor der fortælles om kirkens historie.
”Og så følges vi ad til Sognegården, hvor vi spiser sammen”, siger Lisbeth Lindblad fra folkekøkkenet til Nært & Nyt.
Målgruppen er enlige borgere med børn, studerende på SU, pensionister samt alle, der står alene uden et stærkt netværk.
Vi glæder os til en hyggelig aften med fællesskab og god mad.
Pris: 20 kroner pr. person
Betaling: via MobilePay 5269HZ – husk at skrive ’Nordborg’ i kommentarfeltet.
Når beløbet er indbetalt, er du automatisk tilmeldt.
Husk at tage en kopi af din indbetaling, som skal vises ved døren, når du kommer.
Sidste mulighed for tilmelding er i morgen, tirsdag .


