Forsøgte at løbe fra politiet

Forsøgte at løbe fra politiet
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Natten til onsdag – klokken 01:40 – ser en politipatrule en bil, der kørte meget hurtig på nedkørselsrampen til motorvej ved Vester Sottrup og de satte efter den.

“Bilen kører ind i nødsporet og bremser hårdt op og to mænd springer ud og løber fra stedet. Men de blev løbet op af betjentene”, siger Thomas Jæger fra politiet i Sønderborg.

“Bilens fører, en 42-årig mand fra Sønderborgområdet, blev sigtet for at køre bil uden at have et kørekort. Han blev også sigtet og anholdt for narkokørsel”, siger Thomas Jæger og tilføjer, at begge mænd blev visiteret og bilen blev ransaget.

“Passageren, en mand på 23 år, som ikke er her fra området, havde joints på sig og det blev han sigtet for. I bilen fandt betjentene to koben, så begge blev sigtet for ‘indbrud på ukendt sted’ og det skal vi have kigget mere på”.

Læs også...  Indbrudstyv stjal mærket elværktøj

GÅET GLIP AF .. ?