Gallafest på Det Blå Gymnasium

Gallafest på Det Blå Gymnasium
På vej til galla. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Fredag aften er afgangseleverne på Det Blå Gymnasium til Gallafest og de unge mennesker er trukket i det flotte festtøj og selvfølgelig blev de kørt standsmæssigt til fest.

Netop ankomsten er tilløbsstykke for elevernes familier og dette år var ingen undtagelse.

Efter turen på den røde løber og et enkelt glas, gik turen ind i festlokalet.

“Vi serverer to slags kød med salat, kartofler og sovs, så det er en menu, som de allesammen kan være med på”, sagde køkkenpersonalet til Nært & Nyt.

Meget snart får eleverne at vide, hvilke fag, der bliver eksamensfag og derefter er der læseferie og den 22. og 23. juni kan de få huerne på.

Læs også...  Statsskoleelevernes bud på det kommende valgresultat

GÅET GLIP AF .. ?