Gymnasterne fik vist hvad de kan

Gymnasterne fik vist hvad de kan
Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Det tager sin tid, når hele 1400 gymnaster skal på gulvet til en Forårsopvisning hos Dybbøl Idræts- og Ungdomsforening i Sydjysk Sparekasse Skansen, men heldigvis lykkedes det og de alle fik en helt fantastisk dag, hvor de fik vist alt det, der øvet på gennem efteråret og vinteren.

Og selvfølgelig er der gymnaster, som er dygtigere end andre, men i den folkelige idræt handler det ikke om at være bedst, men om at være en del af holdet – og det er som at plukke æbler: Du får dem, som du kan nå – og det er fint.

I fælles flok gav alle hold en herlig oplevelse til de mange tilskuere og hinanden.

Det er rigtigt mange billeder på Nært & Nyt Facebook-side

Læs også...  Jeppe Nedergaards kunst er på væggene i Augustenborg_Project

GÅET GLIP AF .. ?