Indbrud torsdag aften – har nogen bemærket noget?

Indbrud torsdag aften – har nogen bemærket noget?
Foto · af: Ole Kæhler
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Politiet vil gerne høre fra eventuelle vidner, som har bemærket noget eller nogen på Præstevænget i Guderup torsdag aften mellem klokken 19 og 21:30.

“I det tidsrum blev der smidt en sten gennem en rude i en villa og gerningsmanden var derefter rundt i hele huset og forlod det igen via døren”, siger Chris Thorning Vesterdal fra politiet i Sønderborg.

“Der er endnu ikke overblik over, om der er stjålet noget”.

Politiet kan kontaktes på telefon 1-1-4.

Læs også...  Kvinde på løbetur blev bidt af en hund

GÅET GLIP AF .. ?