Onsdag aften blev en mand i 20-erne standset af politiet, da han kom kørende på knallert på Smedevej i Broager.
“Han blev testet med narkometer og anholdt”, siger politikommissær Grethe Bysted.
Der er taget en blodprøve på manden og resultatet fra den bliver afgørende for sagens videre forløb.


