Dybbøl Badminton står i samarbejde med efterskolerne for efterskole-turneringen for over 150 unge fra syv efterskoler. Det foregår onsdag og torsdag den 4. og 5. februar kl. 9-20 i Skansens Hal 3.
Fredag den 6. februar kl. 8.30-11 er der skolebadminton for lokale skoleelever.
OMBOLD står – også fredag den 6. februar – for det nationale OMBOLD-mesterskab i badminton. Mesterskabet er for udsatte borgere. Det foregår kl. 12-17 i Skansen, skriver Sønderborg Kommune.
Lørdag den 7. februar kl. 9-12 + kl. 16-21 samt søndag den 8. februar kl. 9-18 spilles en ungdomsturnering med ca. 300 deltagere i Skansen, Ulkebøl-Hallen, Sundeved-Hallerne og Broager-Hallerne.
Derudover har Dybbøl Badminton op til DM undervist skoleelever, mens ældre og ledige har haft mulighed for at spille badminton i Sydals Hallen ved Badminton Lysabild Tandslet.
VICTOR DM 2026
Der spilles om mesterskaberne i Sydjysk Sparekasse Skansen på onsdag kl. 10-22, torsdag kl. 13-22 og fredag den 6. februar kl. 17-22 er der semifinaler, og lørdag den 7. februar kl. 11-16, finaler.
Billetter kan købes på Ticketmaster eller i døren.


