Nordborg Handel har valgt ny formand

Nordborg Handel har valgt ny formand
Jørgen Bundgaard giver formandsposten videre. Arkivfoto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: 2 minutter

Nordborg Handel valgt en ny formand, Lars Romsøe Grandt. Der sker efter Jørgen Bundgaard havde et ønske om at give stafetten videre.

Jørgen Bundgaard har været en del af Nordborg Handel de seneste 26 år, og størstedelen af dem som formand. Han fortsætter som bestyrelsesmedlem.

“Jeg har været med, sammen med mange andre, til at føre Nordborg Handel hertil, hvor vi er i dag, det er jeg stolt af. Og med den nye Nordborg Resort i baghaven, er stemningen vendt til optimisme, og vi har den seneste tid fået hele fem nye butikker i Nordborg. Det er det rigtige tidspunkt, at give stafetten videre. Jeg er glad for, vi har fundet den rigtige til at overtage posten efter mig”, siger han i en pressemeddelelse.

Lars Romsøe Grandt er ikke en helt ukendt person i byen, han har siddet i forskellige bestyrelser, og senest også i Nordborg Handel, hvor han har været med i forskellige styregrupper til vores arrangementer.

“Jeg er stolt over at være udpeget og valgt til formand. Skoene efter Jørgen Bundgaard bliver svære at fylde ud, men han har lovet at fortsætte i bestyrelsen, og med alle de frivillige kræfter, gode medlemmer og driftige bestyrelsesmedlemmer, så er jeg helt sikker på, vi nok skal opretholde det høje aktivitetsniveau og fortsat udvikle foreningen”, siger Lars Romsøe Grandt.

Læs også...  Billetautomaterne lukkes

GÅET GLIP AF .. ?