Natten til torsdag standsede politiet en 58-årig mand, som kørte i bil på motorvejen ved Dybbøl.
“Han blæste alkoholmetret op over det tilladte og derfor blev han anholdt”, siger Grethe Bysted fra politiet i Sønderborg.
Politiet fik også snadset en 18-årig mand, der kørte i bil på Jernbanegade i Sønderborg.
“Han blev testet positiv for narko”, siger politikommissæren.
Der er taget blodprøver på begge bilister og udfaldet af dem bliver afgørende for sagernes videre forløb.


