Politiet beslagde en lånt bil

Politiet beslagde en lånt bil
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Mandag stoppede politiet en 47-årig mand fra Gråsten, som kørte i bil på Fredensgade i Gråsten.

“Han havde ikke kørekort og fordi det var tredje gange på tre år, han kørte uden kørekort, så beslagde vi bilen”, siger politikommissær Chris Thorning Vesterdal.

“Bilens ejer, en 51-årig kvinde, der er også bor i Gråsten, er også sigtet i sagen”.

Læs også...  Indbrud i flere kælderrum

GÅET GLIP AF .. ?