Mandag stoppede politiet en 47-årig mand fra Gråsten, som kørte i bil på Fredensgade i Gråsten.
“Han havde ikke kørekort og fordi det var tredje gange på tre år, han kørte uden kørekort, så beslagde vi bilen”, siger politikommissær Chris Thorning Vesterdal.
“Bilens ejer, en 51-årig kvinde, der er også bor i Gråsten, er også sigtet i sagen”.


