Restaurant Syttende beholder sin Michelinstjerne

Restaurant Syttende beholder sin Michelinstjerne
Hotel Alsiks Syttende beholdt Michelinstjernen. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Den årlige uddeling af Michelin-stjerner i Norden fandt sted i Tivoli i dag, mandag, og det lykkedes Syttende på Hotel Alsik at holde fast i deres ene Michelinstjerne.

Den tidligere Bind, Pearl by Paul Proffitt, som fik den første Michelinstjerne sidste år, kan også beholde deres.

Det fortæller dr.dk.

Anonyme inspektører spiser på restauranterne og bedømmer dem. Anonymiteten sikrer, at inspektørerne ikke får særbehandling.

En stjerne: En god restaurant i sin kategori.

To stjerner: Rigtig godt køkken, værd at køre en omvej efter.

Tre stjerner: Ekstraordinær køkkenkunst, værd at rejse efter.

Læs også...  Billetautomaterne lukkes

GÅET GLIP AF .. ?