Skt. Hans på Fluepapiret er i gang

Skt. Hans på Fluepapiret er i gang
Vivi Brit Nielsen holdt børnenes båltale. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Tirsdag eftermiddag begyndte børnenes Skt. Hansfest på Fluepapiret og påscenen var det først Georg Forchammer, som spillede og han blev afløst af Morten Petersen og Michael Vogensen.

Klokken 17 tændte ejeren af Strandens Ishus og arrangør af Skt. Hansfesten, Tom Sivertsen bålet og byrådsmedlem Vivi Britt Nielsen holdt båltale for børnene.

“Nu er vi samlet ved bålet og vi ser ind i flammerne”, sagde hun.

“Og bare at være her, er det eneste vi skal”.

Fra klokken 20 til 21 spiller bandet Gør det Noget.

“De får en pause klokken 21, hvor Skt. Hansbålet tændes og Maria Frost Andresen holder båltale, hvorefter musikken fortsætter frem til klokken 23, hvor der kommer fyrværkeri som punktum på festen”.

Læs også...  Flere end 30.000 dyrker foreningsidræt!

GÅET GLIP AF .. ?