Sønderjyskes håndboldherrer tabte til GOG

Sønderjyskes håndboldherrer tabte til GOG
Arkivfoto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Lørdag var Sønderjyskes håndboldherrer på besøg hos GOG og måtte tage hjem uden point.

GOG vandt kampen med 40 mål mod 36.

Sønderjyske ligger nummer 12 i ligaen med 20 point i 26 kampe – og skal igen være med i nedrykningsspillet.

Læs også...  Sådan ser Sønderjyske håndboldherres trøjer ud

GÅET GLIP AF .. ?