Stak af fra uheld – men blev filmet

Stak af fra uheld – men blev filmet
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Onsdag var der et trafikuheld i Nordborg.

“Der var kun materielle skader, men den ene bilist kørte fra stedet”, fortæller politiet.

“Han blev filmet fra en Tesla, så vi har indregistreringsnummeret på bilen og føreren vil blive kontaktet”.

Læs også...  Politiet tog bilen fra en narkobilist

GÅET GLIP AF .. ?