Stjal dyr elcykel

Stjal dyr elcykel
Arkivfoto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I tidsrummet fra mandag eftermiddag til tirsdag morgen er der stjålet en dame-elcykel, Batavus Capri Ego, fra en kælder på Fiskervænget i Sønderborg.

“Det er en dyr cykel, som koster 27.000 kroner og tyven kom ind til cyklen  ved at knuse kælderruden”, siger politikommissær Martin Hess Pedersen.

Læs også...  Opdateret: Større udrykning til p-pladsen ved værestedet Friheden

GÅET GLIP AF .. ?