Uheld i rundkørsel

Uheld i rundkørsel
Arkivfoto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Søndag middag var der et trafikuheld i rundkørslen ved Grundtvigs Allé og Omfartsvejen.

“Det var to biler, som i forbindelse med et vognbaneskift stødte sammen”, siger politikommissær Thomas Jæger.

Læs også...  Uheld i vejkryds - en kørt til sygehuset

GÅET GLIP AF .. ?