Folketingskandidat Timm Bøttger fra Sønderborg, inviterer borgere til en uformel fødselsdagsmarkering i Apotekerhaven.
Fredag eftermiddag fra 15:30 til 17 vil der være boller og slikkepinde til dem, der kommer og hilser på.
“Jeg vil gerne bruge min fødselsdag på at møde mennesker og tage en snak om politik og hverdagen her i området”, siger Timm Bøttger i en pressemeddelelse.



