Benny Engelbrecht bliver den eneste lokale folketingspolitiker

Benny Engelbrecht bliver den eneste lokale folketingspolitiker
Benny Engelbrecht får ikke lokale kolleger på Christiansborg. Privatfoto

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Ifølge TV Syd ser det ud til, at den eneste af de lokale kandidater fra Sønderborg, der får en plads i Folketinget, er Socialdemokratiets Benny Engelbrecht.

De øvrige opstillede er:

Timm Bøttger og Susanne Blegvad Posselt fra SF

Liberal Alliances Frederik Klakk

Tobias Brus Mikkelsen fra Dansk Folkeparti

Enhedslistens Johanna-Maria Precht

Mikael Hertig fra Alternativet

Susanne Blegvad Posselt, Tobias Brus Mikkelsen og Frederik Klakk blev valgt til Byrådet for første gang i november

 

 

Læs også...  SFs spidskandidat vil kæmpe for hele velfærdsområdet

GÅET GLIP AF .. ?