Kort efter middag i dag, tirsdag, var der et færdselsuheld på Aabenraavej i Sønderborg.
“Der var en personbil involveret og vi rydder op”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Bo Olesen, til Nært & Nyt.
Det var personale fra Station Sønderborg, som kørte til stedet.
Det har ikke været muligt at få en kommentar fra politiets vagtchef.
