Beredskabet rydder op efter færdselsuheld

Beredskabet rydder op efter færdselsuheld
Foto · af: Ole Kæhler
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Kort efter middag i dag, tirsdag, var der et færdselsuheld på Aabenraavej i Sønderborg.

“Der var en personbil involveret og vi rydder op”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Bo Olesen, til Nært & Nyt.

Det var personale fra Station Sønderborg, som kørte til stedet.

Det har ikke været muligt at få en kommentar fra politiets vagtchef.

Læs også...  Narkobilist anholdt

GÅET GLIP AF .. ?