Bilist kørte videre efter et mindre uheld

Bilist kørte videre efter et mindre uheld
Arkivfoto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Søndag kørte to biler for tæt i et sving syd for Mjanghøj og de begge fik revet sidespejlene af.

“Den ene bil blev kørt af en lokal mand og den anden bilist kørte videre fra stedet”, siger politikommissær Grethe Bysted.

Læs også...  Politiet havde fat i samme mand hele tre gange

GÅET GLIP AF .. ?