Blod på Statsskolens trappe

Blod på Statsskolens trappe
Beredskabet fjernede blodet fra trappen. Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

En 23-årig mand havde i nat cirka 02.30 skåret sig i nærheden af Sønderborg Statsskole og i den forbindelse kom der et længere spor af blod på vejen foran skolen.

”Den pågældende mand blev hentet af ambulance og bragt til sygehuset for behandling af sine skader”, skriver politiet.

Politiet oplyser ikke, om den 23-årige forsøgte at begå indbrud på skolen.

Læs også...  Muligt skyderi i Nordborg

GÅET GLIP AF .. ?