Brand i etagebyggeri

Brand i etagebyggeri
Brand på Ryttervænget. Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Fredag eftermiddag kørte brandmænd fra stationen i Sønderborg, ambulancer, akutlægebil og politi til en brand i en bygning på Ryttervænget i Sønderborg.

Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Bo Olesen, var også på Ryttervænget.

“Det var køkkenet i en stuelejlighed, der var ild i og vi fik slukket ilden og ventileret røgen ud”, siger Bo Olesen til Nært & Nyt.

Når der kom ambulancer og akutlægebil, så skyldes det, at de kører på alarmeringen.

“Og det er bedre end at tilkalde dem senere. Det er bedre at sende dem hjem igen”.

 

Branden hurtigt slukket og røgen blev ventileret ud. Foto: Bo Bach Jensen

 

Læs også...  Stjal en påhængsmotor

GÅET GLIP AF .. ?