Tirsdag aften – kort før klokken 20 – blev Broager Frivillige Brandværn sendt til Vemmingbundvej i Broager.
“Der var ild i et legehus og ejeren havde selv fået slukket det meste. De frivillige brandmænd klarede resten”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Jan-Erik Rasmussen, til Nært & Nyt.
Hvordan branden opstod, udtalte han sig ikke om.


