Brand i legehus

Brand i legehus
Broagers brandværn rykkede ud. Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Tirsdag aften – kort før klokken 20 – blev Broager Frivillige Brandværn sendt til Vemmingbundvej i Broager.

“Der var ild i et legehus og ejeren havde selv fået slukket det meste. De frivillige brandmænd klarede resten”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Jan-Erik Rasmussen, til Nært & Nyt.

Hvordan branden opstod, udtalte han sig ikke om.

Læs også...  Brand i stor villa

GÅET GLIP AF .. ?