I et hus på Palmose i Dybbøl var der lørdag aften brand i tørretumleren, men heldigvis gjorde beboerne det rigtige.
“De lukkede døren til bryggerset, så branden holdt sig der”, siger Bredskab Sønderborgs indsatsleder, Bo Olesen, som var på stedet sammen med brandmænd fra Station Sønderborg.
“Vi fik slukket ilden og venter på Skadesservice”, siger han til Nært & Nyt og tilføjer, at beboerne i huset er kommet indenfor hos en nabo.
“Og det er jo dejligt, at naboer hjælper hinanden”.


