Endnu et tyveri på Skovbrynet i Nordborg

Endnu et tyveri på Skovbrynet i Nordborg
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Politiet har fået anmeldelse om et tyveri fra en garage på Skovbrynet i Nordborg og det er sket i perioden fra den 16. til den 19. maj.

“Det fortæller Grethe Bysted fra politiet i Sønderborg.

Natten til mandag blev der stjålet en gasflaske på Skovbrynet og på en anden adresse på samme vej er der – også natten til mandag – er der også stjålet en gasflaske og desuden også en Weber-grill.

“Det er ikke utænkeligt, det er samme gerningsmand”, siger Grethe Bysted.

 

Læs også...  Indbrud i en lade

GÅET GLIP AF .. ?