Politiet har fået anmeldelse om et tyveri fra en garage på Skovbrynet i Nordborg og det er sket i perioden fra den 16. til den 19. maj.
“Det fortæller Grethe Bysted fra politiet i Sønderborg.
Natten til mandag blev der stjålet en gasflaske på Skovbrynet og på en anden adresse på samme vej er der – også natten til mandag – er der også stjålet en gasflaske og desuden også en Weber-grill.
“Det er ikke utænkeligt, det er samme gerningsmand”, siger Grethe Bysted.


