Efter en anmeldelse om endnu et tyveri på Skovbrynet i Nordborg, opfordrer politiet til, at man prøver at få sikret sine ting, så det ikke er let for tyvene at få fat i dem.
“Der har været mange tyverier i det område og i går, tirsdag, kom der en anmeldelse om, at der er stjålet en hækkeklipper og en græstrimmer fra en garage”, siger Grethe Bysted fra politiet i Sønderborg.



