Endnu et tyveri på Skovbrynet

Endnu et tyveri på Skovbrynet
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Efter en anmeldelse om endnu et tyveri på Skovbrynet i Nordborg, opfordrer politiet til, at man prøver at få sikret sine ting, så det ikke er let for tyvene at få fat i dem.

“Der har været mange tyverier i det område og i går, tirsdag, kom der en anmeldelse om, at der er stjålet en hækkeklipper og en græstrimmer fra en garage”, siger Grethe Bysted fra politiet i Sønderborg.

Læs også...  Indbrudstyv stjal indbo

GÅET GLIP AF .. ?