Fjernvarmearbejde spærrer Sønderborg Landevej i perioder

Fjernvarmearbejde spærrer Sønderborg Landevej i perioder
Fjernvarmen kobles sammen. Pressefoto

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

På mandag går Sønderborg Varme i gang med at sammenkoble fjernvarmeledningen mellem Sønderborg og Gråsten . Arbejdet finder sted i Adsbøl og betyder, at Sønderborg Landevej vil være spærret for gennemkørsel i perioden.

Arbejdet bevæger sig fra Sønderborg mod Gråsten og er planlagt i fire etaper, som forventes afsluttet ved udgangen af uge 51. Under hver etape vil vejen være lukket for gennemkørsel – dog med adgang for beredskabet, skriver Sønderborg Kommune.

Beboere og trafikanter opfordres til at følge skiltning og holde sig orienteret på sønderborg-varme.dk eller Sønderborg Varmes Facebookside.

Sammenkoblingen er et vigtigt led i at sikre en stabil og fremtidssikret varmeforsyning til Sønderborg Varmes 18.000 forbrugere – herunder beboerne vores nye og kommende områder: Adsbøl, Nybøl, Vester Sottrup, Avnbøl, Ullerup og Blans.

Læs også...  Juledagene: Se dagligvarebutikkernes åbningstider

GÅET GLIP AF .. ?