På Alsgade – i nærheden af HIFI-Klubben – er der nytårsnat lavet buler på tag og kølerhjelm på en parkeret bil.
“Det ser ud til, at der er en, der har været oppe på den”, siger Søren Slaikjer fra det lokale politi.
Læsetid: < 1 minut
På Alsgade – i nærheden af HIFI-Klubben – er der nytårsnat lavet buler på tag og kølerhjelm på en parkeret bil.
“Det ser ud til, at der er en, der har været oppe på den”, siger Søren Slaikjer fra det lokale politi.