Har været oppe og trampe på en bil

Har været oppe og trampe på en bil
Arkivfoto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

På Alsgade – i nærheden af HIFI-Klubben – er der nytårsnat lavet buler på tag og kølerhjelm på en parkeret bil.

“Det ser ud til, at der er en, der har været oppe på den”, siger Søren Slaikjer fra det lokale politi.

Læs også...  Børnehaves flagstang væltede

GÅET GLIP AF .. ?