Hest faldt i et vandhul

Hest faldt i et vandhul
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Tirsdag eftermiddag kørte en brandbil fra Augustenborg-Bro Frivillige Brandværn til Færgevej i Hardeshøj.

“Der var en hest, som var faldet i et vandhul og vi tilkaldte overfladeredderne fra Augustenborg-Bro og en dyrlæge”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Jan-Erik Rasmussen, til Nært & Nyt.

Hvis hesten skulle reddes op, så skulle overfladeredderne lægge en sele om den og dyrlægen skulle bedøve den”, siger indsatslederen og fortsætter:

“Men pludselig kom hesten op ved egen hjælp og det var jo det bedste, der kunne ske”.

Læs også...  Masser af redningsfolk ved havnen

GÅET GLIP AF .. ?