Indbrud i kirke

Indbrud i kirke
Foto · af: Ole Kæhler
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Torsdag aften klokken 22:38 fik politiet en anmeldelse om, der var indbrud i Ulkebøl Kirke.

“Vi sendte en hundepatrulje, som så, at døren til våbenhuset var brudt op og at der havde været nogen indenfor”, siger politikommissær Thomas Jæger.

“De fandt ikke gerningsmanden og tilsyneladende var der ikke stjålet noget”.

Læs også...  Prøvede at stikke af fra politiet

GÅET GLIP AF .. ?