Indbrud i lagerrum

Indbrud i lagerrum
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Torsdag fik politiet en anmeldelse om, der har været indbrud hos CasaBox på Lollandsgade i Sønderborg.

“Gerningsmanden eller -mændene er kommet ind ved at klippe hul i et hegn og derefter brække en dør op med et koben”, siger politikommissær Grethe Bysted.

“Vi ved ikke, hvad der er stjålet fra stedet”.

Læs også...  Tre mænd varetægtsfængslet

GÅET GLIP AF .. ?