Torsdag fik politiet en anmeldelse om, der har været indbrud hos CasaBox på Lollandsgade i Sønderborg.
“Gerningsmanden eller -mændene er kommet ind ved at klippe hul i et hegn og derefter brække en dør op med et koben”, siger politikommissær Grethe Bysted.
“Vi ved ikke, hvad der er stjålet fra stedet”.


