Indbrud i menighedshus

Indbrud i menighedshus
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I tidsrummet fra tirsdag klokken 20 og frem til i går, onsdag, klokken 8 har der været indbrud i Menighedshuset på Østergade i Sønderborg.

“Gerningsmanden kom ind gennem en bagdør og stjal en del batteridrevet værktøj af mærket DeWalt og skulle nogen få tilbudt håndværktøj til ‘en god pris’ så vil vi gerne høre om det”, siger politikommissær Søren Schlaikjer.

Læs også...  Sønderborgs brandvæsen kørte til Ulkebøl Skole

GÅET GLIP AF .. ?