I tidsrummet fra tirsdag klokken 20 og frem til i går, onsdag, klokken 8 har der været indbrud i Menighedshuset på Østergade i Sønderborg.
“Gerningsmanden kom ind gennem en bagdør og stjal en del batteridrevet værktøj af mærket DeWalt og skulle nogen få tilbudt håndværktøj til ‘en god pris’ så vil vi gerne høre om det”, siger politikommissær Søren Schlaikjer.



