Indbrudstyv stjal et tv

Indbrudstyv stjal et tv
Arkivfoto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Torsdag mellem klokken 12 og 22 var der indbrud på herberget på Vøl-Bo i Sønderborg.

“Nogen bemærkede, der var knust en rude og det viste sig, der var stjålet et tv”, siger politikommissær Thomas Jæger.

Læs også...  Fandt narko i en fraflyttet bolig

GÅET GLIP AF .. ?