Indbrudstyv stjal indbo

Indbrudstyv stjal indbo
Foto · af: Ole Kæhler
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I går, onsdag, har der i dagtimerne været indbrud i en lejlighed på Brorsonsvej i Nordborg.

“Gerningsmanden kom ind via hoveddøren og stjal forskelligt indbo”, siger Søren Schlaikjer fra politiet i Sønderborg.

Læs også...  Nattelivet: Politiet havde fat i to unge mænd

GÅET GLIP AF .. ?