Natten til i går, mandag, har der været indbrud hos Danish Crown i Blans.
“Der er klippet hul i hegnet og fra stedet er der stjålet tre kabeltromler og værktøj”, siger politikommissær Grethe Bysted og fortsætter:
“Der er videovervågning på stedet og den viser, der er tre gerningsmænd, som kom på knallerter og de havde cykeltrailere spændt bagpå”.


