Indbrudstyvene kørte på knallerter

Indbrudstyvene kørte på knallerter
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Natten til i går, mandag, har der været indbrud hos Danish Crown i Blans.

“Der er klippet hul i hegnet og fra stedet er der stjålet tre kabeltromler og værktøj”, siger politikommissær Grethe Bysted og fortsætter:

“Der er videovervågning på stedet og den viser, der er tre gerningsmænd, som kom på knallerter og de havde cykeltrailere spændt bagpå”.

Læs også...  Brand på en feriekoloni

GÅET GLIP AF .. ?