Kongeskibet på besøg i Sønderborg Bugt

Kongeskibet på besøg i Sønderborg Bugt
Kongeskibet i Sønderborg Bugt. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Onsdag – kort efter middag – var Kongekibet Dannebrog på et meget kort besøg i Sønderborg Bugt og besøget var en del af en træningssejlads.

Kongeskibet sejlede til indsejlingen til Vemmingbund, hvorefter det vendte om og sejlede herfra igen.

Kongeskibet Dannebrog kommer igen lørdag den 4. juli kl. 10.00 og vil traditionen tro ligge ved Slotskajen og det sejler igen mandag den 27. juli kl. 14.00.

Kongeskibet vendte og sejle væk igen. Foto: Ole Kæhler

 

Læs også...  Motetkoret synger julekoncert i Sct. Marie Kirke

GÅET GLIP AF .. ?