Onsdag – kort efter middag – var Kongekibet Dannebrog på et meget kort besøg i Sønderborg Bugt og besøget var en del af en træningssejlads.
Kongeskibet sejlede til indsejlingen til Vemmingbund, hvorefter det vendte om og sejlede herfra igen.
Kongeskibet Dannebrog kommer igen lørdag den 4. juli kl. 10.00 og vil traditionen tro ligge ved Slotskajen og det sejler igen mandag den 27. juli kl. 14.00.



