Kvindelig cyklist ramt af en bil

Kvindelig cyklist ramt af en bil
Kvinden blev hentet af ambulance. Foto · af: Ole Kæhler
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Tirsdag formiddag klokken 10:15 kom en kvinde på elcykel og en mand i bil kørende ad Perlegade imod Rådhuset.

“I kurven hvor gaden svinger mod Østergade kører de sammen og den 79-årige kvinde fra Sønderborg blev lettere kvæstet”, siger Chris Thorning Vester fra det lokale politi og tilføjer, at kvinden blev kørt til sygehuset.

 

Læs også...  Claus Henrik Dethlefsen er stadig forsvundet

GÅET GLIP AF .. ?