Fredag formiddag lækkede en lastbil olie på en p-plads ved Gerorg Hansens Vej i Sønderborg og Beredskab Sønderborg blev kaldt.
“Vi gav chaufføren kattegrus og så klarer han selv oprydningen”, siger indsatsleder Henrik Jacobsen til Nært & Nyt.
På den måde bliver der ryddet op og vognmanden slipper for en regning på oprydningen


