Lastbil lækkede olie

Lastbil lækkede olie
Foto · af: KGF Foto
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Fredag formiddag lækkede en lastbil olie på en p-plads ved Gerorg Hansens Vej i Sønderborg og Beredskab Sønderborg blev kaldt.

“Vi gav chaufføren kattegrus og så klarer han selv oprydningen”, siger indsatsleder Henrik Jacobsen til Nært & Nyt.

På den måde bliver der ryddet op og vognmanden slipper for en regning på oprydningen

Læs også...  Fodboldbane ødelagt

GÅET GLIP AF .. ?