Liberal Alliance sætter sig i Byrådet for at lære

Liberal Alliance sætter sig i Byrådet for at lære
Kim Bækdal Agerley. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Af Nicolaj Jessen, Skolepraktikant

Jeg ved endnu ikke, hvad jeg mener om at Venstre er gået med i flertalsgruppen.

Sådan sagde Kim Bækdahl Agerley fra Lieberal Alliance til Nært & Nyt, der mødte ham på Rådhuset.

Han synes Liberal Alliance har fået et godt valg, endda bedre end de havde forventet.

“Det første Liberal Alliances tre nyvalgte byrådspolitikere skal, det er at lære strukturen i Byrådet at kende  og finde ud af hvordan det hele fungerer” siger Kim Bækdahl Agerley.

“Vi vil søge indflydelse i byrådet, men også turde stille de kritiske spørgsmål”.

Liberal Alliance vil arbejde for mindre bureaukrati, at der skal indføres en to lærer ordning og de vil styrke frivilligheden i kommunen.

Læs også...  Byrådskandidater inviteres til infomøde

GÅET GLIP AF .. ?