Narkobilist anholdt to gange

Narkobilist anholdt to gange
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Torsdag klokken 15:45 blev en 18-årig tysk bilist standset af politiet og testet positiv for narko.

“Han blev sigtet og anholdt og der blev taget en blodprøve”, siger politikommisær Grethe Bysted og fortæller, at klokken 01:31 blev den samme bilist standset endnu en gang.

“Og så kom han igennem samme procedure igen”.

Resultatet fra blodprøverne bliver afgørende for, om politiet har en sag eller ikke.

Læs også...  Bilist kørte galt - årsagen kan være promiller

GÅET GLIP AF .. ?