Økonomi og Strategi-udvalget havde en debat om udvalgets arbejde

Økonomi og Strategi-udvalget havde en debat om udvalgets arbejde
Borgmester Erik Lauritzen. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I Økonomi og Strategiudvalget var der onsdag en debat om, hvad strategi-arbejde egentlig betyder og derfor blev politikerne enige om, at der skal holdes egentlige strategimøder.

“Det vil sige møder om eksempelvis befolkningstilvækst, samarbejdet med de andre sønderjyske kommuner, grænsesamarbejdet og infrastruktur”, sagde borgmesteren og tilføjede, at infrastruktur handler om meget mere end en bro mellem Als og Fyn.

Læs også...  De borgerlige partier er i valgforbund

GÅET GLIP AF .. ?