Olie i vandet

Olie i vandet
Arkivfoto · af: Bo Bach
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Gråsten Frivillige Brandværn er i dag, torsdag, klokken cirka 10:30 kørt til havnen i Gråsten, hvor der er en olieforurening.

“Det samme er vores bil med drone og vi er ved at få styr på det”, siger Beredskab Sønderborgs indsatsleder, Jeppe Jørgensen, til Nært & Nyt.

Kort efter oplyste han, at opgaven med at fjerne olie, er givet videre til Beredskabsstyrelsen, som har det  nødvendige udstyr.

 

Læs også...  Kvinde anholdt for narkokørsel

GÅET GLIP AF .. ?