Mandag eftermiddag klokken cirka 14:40 blev en 16-årig dreng overfaldet af to mænd.
“Det skete på Gartnervænget i Nordborg – ud for nummer et”, siger Grethe Bysted fra politiet i Sønderborg og fortæller, at drengen både blev slået og sparket.
“Den ene gerningsmand var klædt i sort og den anden havde rød jakke”, siger hun.
Politiet vil gerne høre fra personer, som så – eller har kendskab til – overfaldet.
Politiet kan kontaktes på telefon 1-1-4.



