På Økonomi- og Strategiudvalgets møde i går, onsdag, var der en række punkter, som alle handlede om økonomi.
“Vi har flyttet rundt på nogle penge i budgettet og det ser fornuftigt ud”, siger borgmester Erik Lauritzen.
Der er også en række anlægsregnskaber, som er afsluttet og fælles for dem er, at budgetterne holdt.
“Forvaltningerne har haft en stram styring af økonomien”, siger borgmesteren.


