Postkasse sprængt

Postkasse sprængt
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

I søndags blev der sprængt en postkasse på Nørregade i Augustenborg.

“Det er sket mellem klokken 19 og 20 – og der er ingen, der er sigtet i den sag”, siger Thomas Jæger fra politiet i Sønderborg.

Læs også...  Fuld fart gennem en rundkørsel

GÅET GLIP AF .. ?