Lørdag eftermiddag spillede Sønderborg Frivillige Brandværnsorkester forårskoncert i Kongevejen og koncerten trak pænt med tilhørere, som nød både musik og det gode vejr.
Der blev spillet musik af Toto, Shubidua, brassbandmusik og meget mere dejlig musik
SIND Sønderborg sørgede for ringridere og drikkevarer.


