Sønderborgs brandværnsorkester i Kongevejsparken

Sønderborgs brandværnsorkester i Kongevejsparken
Koncert i Kongevejsparken. Foto · af: Ole Kæhler

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Lørdag eftermiddag spillede Sønderborg Frivillige Brandværnsorkester forårskoncert i Kongevejen og koncerten trak pænt med tilhørere, som nød både musik og det gode vejr.

Der blev spillet musik af Toto, Shubidua, brassbandmusik og meget mere dejlig musik

SIND Sønderborg sørgede for ringridere og drikkevarer.

Læs også...  Boksning: Nogle træner til kampe - andre fordi det er sjovt

GÅET GLIP AF .. ?