To mænd med tyvekoster mødte politiet

To mænd med tyvekoster mødte politiet
Foto · af: Bo Bach Jensen
112

Ole Kæhler
Ole Kæhler

Læsetid: < 1 minut

Natten til torsdag – klokken 01:20 – ser en politipatrulje to mænd, som kommer gående på Stationsvej i Nordborg.

“Mændene havde en cykeltrailer, som de trak efter sig og det, syntes betjentene, var lidt underligt”, siger politikommissær Chris Thorning Vesterdal. Betjentene beslutter sig for at se nærmere på de to mænd.

“Det viste sig, at der lå fem sække med flis i cykeltraileren og dem havde mændene taget på udearealet ved Kvickly”.

De to mænd på henholdsvis 27 og 53 år, som begge er fra Nordborg, blev sigtet og visiteret.

“Og de havde hver en kniv på sig og det blev også skrevet i sigtelsen”.

Begge mænd erkendte forholdene.

Læs også...  Der er stjålet gasflasker flere steder

GÅET GLIP AF .. ?